2012. április 6., péntek

Kezdjük a nyereménnyel...

Elsőként azt a két ív chipboard-ot szeretnénk bemutatni Nektek, ami a blogindító játékunkon megnyerhető. Mindkettőt a tavasz inspirálta... és bár valószínűleg sok minden más is eszünkbe jut a tavaszról, talán a kirándulás és a kerti munkák amiket elsők között a legtöbben említenék.
Ha van kedvetek, írjátok meg kommentben, hogy Nektek mi jut eszetekbe még a tavaszról...

És akkor a chipboardok:


Az ívek mérete 14,5 x 23 cm, így a legmagasabb csipik 10-11,5 cm magasak.

Hamarosan jövünk az én kedvenceimmel, a szülinapos ívekkel.

7 megjegyzés:

  1. Nekem a tavaszról a megújulás, újjászületés, friss illatok, virágok, jó közérzet, napsütés, kávézás a teraszon.Remélem tudsz vele mit kezdeni, én azt írtam ami eszembe jutott.Nagyon tetszik amiket alkottatok. Ha lesz időm ötletelhetek?

    VálaszTörlés
  2. Persze, sőt, örülnénk neki!!! Köszi, a kávézás máris újabb ötletet adott. :-)

    VálaszTörlés
  3. tulipán, krokusz (?), nárcisz jut eszembe! A kedvenc évszakom! Imádom ezt az új blogod!

    VálaszTörlés
  4. Kirándulás, állatkert, ejtőzés a hintaágyban, kertészkedés, tavaszi nagytakarítás, biciklizés. Hirtelen ennyi jutott eszembe és ezt mind csináltuk is az elmúlt hetekben.
    Kíváncsian várom szép kis cuccokat itt a blogon és gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  5. Hmmm, a mostani tavaszról határozottan az esküvő jut eszembe :)) (bocsiii :). De amúgy, kirándulás, napsugarak, virág illat, újjászületés.

    VálaszTörlés
  6. Nekem az iskolabeiratkozás jut eszembe az idei tavaszról. A négy törpénkből egy már iskolás lesz, el sem hiszem. A tavaszról nekem a virágok jutnak eszembe, de ezt már írták. Viszont eszembe jut még az esőkabát, a gumicsizma, a hintázás, csúszdázás is :) Nagyon tetszenek ezek a chipboardok, mert nem olyan vastagok, és nem nyomják szét a tasakokat. Biztos ki fogom próbálni! Judit

    VálaszTörlés
  7. A kert, a virágok , a veteményezés, napsütés, friss szellő.

    VálaszTörlés